دوره آموزش تفسیر قرآن کریم در ذیل طرح ملی ایران قوی 
دوره آموزش تفسیر قرآن کریم در ذیل طرح ملی ایران قوی 

دوره آموزش تفسیر قرآن کریم در ذیل طرح ملی ایران قوی 

یونس میجانی گفت: یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی، رواق نور است و در همین راستا دوره آموزش تفسیر قرآن کریم در حال برگزاری است.
شناسه خبر : 1000500 تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۲۷

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اجرای طرح ملی ایران قوی، گفت: یکی از برنامه های شاخص این طرح، رواق نور است و در همین راستا دوره آموزش تفسیر قرآن کریم در حال برگزاری است.






مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهر جیرفت افزود: تا قبل از وضعیت قرمز و نارنجی کرونا در سطح شهرستان جیرفت، این دوره آموزشی روزانه پس از اقامه نماز صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شد و اکنون به صورت مجازی برگزار می شود.






 وی بیان کرد: در دوره آموزش تفسیر قرآن کریم که توسط استاد بهرامی از فعالان قرآنی کانون برگزار می شود، تفسیر نور از استاد قرائتی تدریس می شود.






میجانی ابراز کرد: علاوه بر این نیز دوره های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم هر یک شنبه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.






مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهر جیرفت اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی، فعالیت های قرآنی را سرلوحه برنامه های کانون قرار دادیم تا از این طریق معارف قرآنی را ترویج دهیم.





وی عنوان کرد: سال گذشته در اولین رویداد ملی فهما کانون فرهنگی هنری توانست با تلاش های اعضای کانون و حمایت های هیئت امنای مسجد حائز کسب رتبه برتر شود و اکنون نیز به منظور شرکت در دومین رویداد ملی فهما که در قالب طرح ملی ایران قوی در حال اجرا است، فعالیت های کانون را منطبق با این طرح ملی اجرا کرده و در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می کنیم.





میجانی در خاتمه تاکید کرد: طرح ملی ایران قوی زمینه رقابت سالم کانون های فرهنگی هنری مساجد با یکدیگر را فراهم کرده و راهکارهایی برای ساماندهی فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در ایام کرونایی ارائه کرده است.

پایان پیام/ 586